Tulkoot mitä tulee

Ajattelin vaan ruveta kirjottamaan. On menny taas pitkä aika kun viimeksi kirjotin. Aiheita olisi ollut mutta en kerta kaikkiaan oo jaksanu. Nyt annan tajunnan virrata paperille tai no siis näytölle. Kuuntelen The Rasmuksen uusia biisejä. Tykkään. Tunnelma on kiva. Vähän ehkä sininen mutta mun fiiliksiin sopiva. Silti tää ei oo surullista musiikkia. Tulee ihan hyvä mieli. Hmm. 

Pitää varmaan pian katsoa mitä tähän tulee koska kirjotan niin vauhdilla etten edes harkitse mitä kirjotan ja virheitä on taatusti tullu. En ehdi tai jaksakaan korjailla. Jättäiskö kuiteski tän just näin. Ehkä se on just sellasen luovan kirjottaimishepulin purkamisen tarkotus. Olkoot miten on. Tulkoot mitä tulee.

Delirium. Tämä biisi. Mulla tulee äiti mieleen. Outoa. Tai no ei. Nyt koitan liikaa taas kontrolloida sitä, mitä kirjotan. Pitäs selitellä. Mutta ei se oo nyt tarkotus. Ei tää ookaan niin helppoa kun luulin.
Tästä ei varmaan tule pitkä tarina tai sitte en osaa ollenkaan lopettaa. Vitsi mua häiritee, kun en ehdi tarkastaa niitä virheitä. Pitääks olla niin justiinsa. No mun mielestä pitää.

Nyt tää alkoi yhtäkkiä tuntua jotenki hölmöltä. Kirjottaa nyt vaan nähtäväks ihan mitä sormet vaa ehtii kirjata. Ei päätä eikä häntää. Voikohan tätä edes julkasta. Ootteko kokeillut tällasta? Mä olen tehnyt tätä joskus kynällä ja paperillakin. Ihan vaan muutaman kerran. Mutta siinä käsi väsyy. Tää on helpompaa näin.

Nojoo.

Harmittaa, että tänään piti olla tosi hauskaa ystävien kanssa. Arkiviikon väsymys.. ja aamu neljän herätys tänään flunssan takia. Pakko toipua kotona. Oon syöny valkosipulia niin paljon että mahaan sattuu. Haluun vaan eroon flunssasta. Kaikessa muussa on jo tarpeeks kestämistä. En meinaa jaksaa mitään ylimäärästä. Ja se meinaa että just ne kivat jutut jää kokematta, kun työ vie mehut.
Ei hitto mun on pakko lukee mitä mä oon kirjottanu. Katotaan jätänkö virheet ennalleen vai en.





Okei, luin homman läpi ja olihan sielä jotain.. Lisäsin sanoihin puuttuvat kirjaimet, mutta en jaksa joka pilkkua merkitä. Olkoot. Ens kerralla koitan kirjotella selkeemmin jostain aiheesta. Tää oli tällanen kokeilu. Pään tyhjennystä.

Kuva on Irlannin reissusta. Se oli mukava viikko. Tulee mieleen että let it go.......



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mikään ei muutu jos mitään ei itse muuta

Sanataiteilua talviretkeltä

Miks ihmeessä mä vieläkin oon varhaiskasvatuksen lastenhoitaja?